ده تا از بهترین برنامه آیفون و اندرويد برای یادگیری خود آموز موسیقی در دوران قرنطینه | گذر موسیقی

اميد واريم كه با معرفی بهترین برنامه های در زمينه يادگيري موسيقى به شما کمک کنيم تا تفاوت های ظریف اين رشته را بیاموزید یا در آينده به ستاره بزرگ بعدی در صنعت موسیقی تبدیل شوید

Yousician- اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

yousician _ اپلیکیشن موسیقی _ گذر موسیقی

yousician _ اپلیکیشن موسیقی _ گذر موسیقی

برای داشتن موسیقی خوب ، من به شما توصیه می کنم که با برنامه یوسین  شروع کنید. این برنامه چندین جنبه قابل توجه از جمله پیانو ، گیتار ، وکلئوس ، باس و آواز را پوشش می دهد و می تواند به عنوان یک معلم موسیقی در کمک به شما در تسلط بر ترفندهای تجارت کار کند. احتمالاً بهترین قسمت در مورد این برنامه توانایی اجازه دادن به کاربران برای پخش هزاران آهنگ روی سازهای واقعی است. و با بازخورد فوری در مورد دقت و زمان ، شما را در مسیر خود قرار می دهد.

چه یک مبتدی ، چه متوسط و چه در مرحله پیشرفته یادگیری باشید ، می تواند کاملاً برای شما مفید باشد. از همه مهمتر ، گیم  و بازی که در آن می توانید در یک چالش هفتگی شاخ های خود را با دوستان خود قفل کنید ، لذت زیادی را برای یادگیری به همراه می آورد. بنابراین ، احتمال اینکه سطح بالای شما همچنان به دنبال پیشرفت باشد ، بسیار زیاد است.

Vanido– اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

vanido _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

vanido _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

اگر مایلید با آواز خواندن و بازخورد بصری در زمان واقعی تسلط پیدا کنید ، واندينو می تواند پاسخ درستی به خواسته شما باشد. این برنامه یک تجربه کاملاً شخصی یادگیری موسیقی را همراه با دروس روزانه ارائه می دهد. از آنجا که هر تمرین مبتنی بر هدف است ، می توانید آن را برای بهبود هر یک از جنبه های اصلی مانند صدای سر ، صدای قفسه سینه و انعطاف پذیری تمرین کنید. درست مثل یک معلم خصوصی ، این برنامه نکات مورد نیاز را نیز ارائه می دهد تا بتوانید زمان خود را تقویت کنید و همچنین بفهمید چه زمانی تمایل به بیرون رفتن از زمین دارید. برای ایجاد سرگرمی بیشتر در یادگیری موسیقی ، می توانید اهداف چالش برانگیزی تعیین کنید و برای رسیدن به آنها از خود عقب نشینی کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی های قابل توجه ، وانیدو به راحتی می تواند ادعا کند که یک برنامه برتر موسیقی برای اي ا اس است

Piano– اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

piano _ _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

piano _ _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

به نظر می رسد این نرم افزار برای افرادی که تمایل زیادی به پیانو دارند ، یک پلتفرم کاربردی است. با داشتن کاتالوگ عظیمی از آهنگ ها ، شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را برای پخش از ژانرهای مختلف مانند راک ، پاپ و … انتخاب کنید. با اضافه شدن آهنگ های جدید ، احتمال اینکه همیشه چیزهایی خارج از چارچوب برای امتحان داشته باشید بسیار زیاد است. نه فقط این ، شما حتی می توانید دوستان خود را برای یک دوئل سرگرم کننده دوستانه دعوت کنید و بهترین تلاش خود را برای فرار با عنوان پیانیست آینده بدهید.یکی از مهمترین گزینه های من در این برنامه توانایی پخش آهنگ در سطح دشواری متفاوت از مبتدی ، متوسط و پیشرفته است. بر اساس هدف خود ، می توانید آکورد را با سرعت خود تمرین کرده و موسیقی جالبی ایجاد کنید. هرچه عملکرد شما در اجرا و پخش آهنگ بهتر باشد ، امتیاز بیشتری کسب می کنید.

Read Music– اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

read music _ _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

read music  _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

این برنامه ممکن است بسیار سبک به نظر برسد اما ده ها درس به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین جنبه اصلی از جمله ریتم ، آهنگ و موارد دیگر را تمرین کنید. از آنجا که هر تمرین اندازه لقمه کوچک است ، حتی اگر  شما زندگی پر مشغله ای داشته باشید ، نیز وقت صرف وقت  برای آن سخت نخواهد بود.

Justin Guitar Beginner Lessons– اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

Justin Guitar Beginner Lessons _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

Justin Guitar Beginner Lessons _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

در این برنامه چیزهای زیادی برای  یادگیری گیتار دوست داشتنی وجود دارد. اول و مهمترین ، این برنامه یک دوره کاملاً ساختاریافته را طراحی کرده است که برای آموزش آکوردهای اساسی گیتار ، الگوهای ضرب و شتم ، الگوهای انتخاب انگشت ، کاپو ، تغییرات آکورد ، مقیاس ها و زبانه های گیتار طراحی شده است. به عنوان یک مبتدی ، این دوره را بسیار مفید است . با راهنمایی جاستین ، مربی گیتار واقعی ، می توانید بیش از 50 درس را بگذرانید.این برنامه با داشتن یک سیستم خودارزیابی ، ارزشیابی پیشرفت در نوازندگی گیتار را بسیار ساده می کند. در مجموعه هزار  آهنگ جذاب و به گوش آشنا را در خود دارد .

Music Theory with Piano Tools– اپلیکشن های موسیقی | گذر موسیقی

music theory _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

music theory _ اپلیکیشن موسیقی _ آکادمی گذر موسیقی

آیا یادگیری تئوری موسیقی برای شما کمی دشوار است؟ اگر بله ، من به شما توصیه می کنم یک ضربه به برنامه “تئوری موسیقی با ابزار پیانو” بزنید. برنامه متمرکز بر آموزش مفاهیم اصلی موسیقی به روشی سرگرم کننده است. بنابراین ، شما می توانید با آسودگی ذهن خود ، دروس تئوری موسیقی را پشت سر بگذارید. علاوه بر این ، همچنین روش بهتری برای یادگیری مقیاس های اصلی و جزئی و حالت آنها ارائه می دهد. با استفاده از نت ها و فواصل موسیقی به شما کمک می کند تا به راحتی تمرین کنید.

.

و سایر برنامه هایی که  برای یادگیری سلفژ ، نت خوانی و تربیت شنوایی به شما توصیه میکنیم به آنها سری بزنید:

مترجم : نگین زمردی از سایت beebom